Kedves, jópofa reklám, pajkos kis kölyök, jó fej apuka, csinos és remek humorérzékkel megáldott anyuka. No meg két doboz Danette krém, a Danone zászlóshajója. Ja, és egy ártatlan papagáj. Ennyi kell a tévécsatornákon most futó Danette-reklámhoz, ami első blikkre tényleg jópofának tűnik – de miről is van szó?
A reklám üzenete:
Ha a hülye, infantilis apáddal együtt kizabáltad a krémet a frigóból, és közben váratlanul betoppan anyád, nyugodtan hazudj neki! Ebben cinkosra találsz a faterban is, verjétek át együtt a muttert, és fogjátok a papagájra, úgysem tud visszapofázni. Lehet, hogy a felnőttek ezt a szpotot kedves tréfának látják, de a gyerekek nem feltétlenül. Ők csak azt érzékelik, hogy a felnőttek világában igenis funkciója van a hazudásnak, olykor szükség van rá, mert különben várni kéne ebéd utánig az édességre, és ezt igazolja, hogy lám, a papa is hazudik a mamának.
Nézzük, ezt hogy oldotta meg a Danone olaszországi ügynöksége:
Nem vertek át senkit, csupán a gyerekek megtréfálták a szüleiket. Nos, ez tényleg vegytiszta humor...