HTML

Reklámszemét

Te is kaptad már fel a fejedet egy reklám elemi ostobaságán? A nagy reklámügynökségek szövegírói és kreatívjai is csak emberek – néha bizony ők is hülyeségeket beszélnek. Olykor egyszerűen csak ökörség, amit lenyomnak a torkunkon, máskor azonban kifejezetten káros. Vegyük észre a hulladékot a reklámipar produktumai között – és nevessünk egy jót rajtuk!

Friss topikok

  • Takito: Mellesleg Olaszo.-ban hozzátettek egy mind szakmájában, mind a magánéletében példáértékűen teljesí... (2012.01.08. 00:10) Hazudj anyádnak!
  • Funi: Megneztem, nem tudom egyertelmuen eldonteni, hogy valoban be vannak-e kotve, de azt tovabbra is ta... (2011.02.12. 13:50) Alfa Romeo: Biztonságos?

Linkblog

Hazudj anyádnak!

2011.01.16. 12:33 PubiX

Kedves, jópofa reklám, pajkos kis kölyök, jó fej apuka, csinos és remek humorérzékkel megáldott anyuka. No meg két doboz Danette krém, a Danone zászlóshajója. Ja, és egy ártatlan papagáj. Ennyi kell a tévécsatornákon most futó Danette-reklámhoz, ami első blikkre tényleg jópofának tűnik – de miről is van szó? 

A reklám üzenete:

Ha a hülye, infantilis apáddal együtt kizabáltad a krémet a frigóból, és közben váratlanul betoppan anyád, nyugodtan hazudj neki! Ebben cinkosra találsz a faterban is, verjétek át együtt a muttert, és fogjátok a papagájra, úgysem tud visszapofázni. Lehet, hogy a felnőttek ezt a szpotot kedves tréfának látják, de a gyerekek nem feltétlenül. Ők csak azt érzékelik, hogy a felnőttek világában igenis funkciója van a hazudásnak, olykor szükség van rá, mert különben várni kéne ebéd utánig az édességre, és ezt igazolja, hogy lám, a papa is hazudik a mamának.

Nézzük, ezt hogy oldotta meg a Danone olaszországi ügynöksége:

Nem vertek át senkit, csupán a gyerekek megtréfálták a szüleiket. Nos, ez tényleg vegytiszta humor...

2 komment

Címkék: danone hazudni danette papgáj

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr132587530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Funi 2011.01.17. 14:51:14

Alapvetően egyetértek: a történet vacak, hazudni pedig csúnya dolog. Viszont... "csak azt érzékelik, hogy a felnőttek világában igenis funkciója van a hazudásnak, olykor szükség van rá" Nos, ha körülnézel, ez sajnos igaz, és ez nem a reklám hibája, ilyenek vagyunk mi, emberek. Tehát rossz, rossz, de tulajdonképpen akár reálisnak, tán életszagúnak is lehet nevezni.

Takito 2012.01.08. 00:10:53

Mellesleg Olaszo.-ban hozzátettek egy mind szakmájában, mind a magánéletében példáértékűen teljesítő embert. A férfi ugyanis Ciro Ferrara volt futballista, most edző, aki rengeteg jótékony ügyhöz adta a nevét.
süti beállítások módosítása